حمل بار هوایی | فریت بار | ارسال بار

۱۳۹۴ اردیبهشت ۳۰, چهارشنبه

ارسال بار به ونکوور | فرودگاه ونکوور

کلان شهر ونکوور : ونکوور مهم ترین شهر بندرگاهی و بزرگترین کلانشهر غرب کانادا می باشد . این شهر در استان بریتیش کلمبیا واقع شده است. کلانشهر ونکوور با 114.67 کیلومتر مربع دارای جمعیتی در حدود 597891 نفر می باشد .

نشان ونکوور

موقعیت جغرافیایی کلان شهر ونکوور

ونکوور بین دلتای رودخانه فریزر در جنوب و خلیج برووارد در شمال واقع شده است . ونکوور از نظر آب و هوایی معتدل می باشد. موقعیت براساس مدار : 49 درجه  و  16 دقیقه غربی ، 123 درجه و 7 دقیقه شمالی . ارتفاع ونکوور از دریا 167 متر می باشد .


ارسال بار به ونکوور | مسافرت به کانادا

ونکوور بعد از تورنتو و مونترال یکی دیگر از قطب های توریستی و مهاجر پذیر کانادا است . ونکوور جزء شهرهایی است که مسافران و مهاجران ایرانی زیادی به آنجا سفر می کنند . در رابطه با مسافرت به ونکوور می توان گفت که بیشتر مسافرین کشور که قصد سفر طولانی مدت به کانادا و شهر ونکوور را دارند و یا می خواهند بار به آنجا ارسال کنند. در مورد ارسال بار به ونکوور اطلاعات زیادی ندارند . برای اینکه در زمینه ارسال بار و فریت بار | حمل بار هوایی اطلاعات زیادی را کسب کنید می توانید با کارشناس شرکت پادمیرا راه تماس بگیرید.

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به ونکوور | کانادا

 بسته بندی بار | ارسال بار به ونکوور

 مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به ونکوور به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و... و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر ونکوور را داشته اند ارئه نموده است. برای اطلاعات بیشتر درباره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به ونکوور

  1. بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و...) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به ونکوور : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، ... را برای فریت بار به ونکوور را بر عهده دارد .

  **  توجه
 قوانین ارسال بار به ونکوور تابع قوانین فریت بار به کانادا می باشد و تمام قوانین فرودگاه های کانادا یکی می باشند .

فرودگاه بین المللی ونکوور و ارسال بار

فرودگاه بین المللی ونکوور فرودگاهی همگانی می باشد  ( کارگو ، فریت بار و مسافربری و...) کد سازمان یاتا برای فرودگاه بین المللی ونکوور YVR می باشد این فرودگاه یک باند فرود بتن دارد و طول آن 3029 متر می باشد . ارتفاع  فرودگاه از سطح دریا 4 متر می باشد . امروزه فرودگاه ونکوور به بیش از 62 شرکت هواپیمایی سراسر جهان سرویس دهی می کند ، همچنین راه ارتباطی برای مردم وافزایش کسب و کار در برای بیش از 99 مقد در کانادا ، ایالا متحده امریکا و سایر تقاط دنیا می باشد . بر اساس آماری که در سال 2011 منتشر شد در حدود 17 میلیون مسافر در این فرودگاه تردد کرده اند . فرودگاه ونکوور یکی اززیبا ترین فرودگاه های جهان می باشد.

 

تصاویر زیبا از فرودگاه ونکوور | کانادا


فرودگاه بین المللی ونکوور

فرودگاه بین المللی ونکوور

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر